Služby a produkty

Manuál Ako riešiť reklamácie

Príručka prevedie majiteľov obchodov, eshopov a všetkých obchodníkov témou reklamácií. Dá odpovede na otázky AKO RIEŠIŤ REKLAMÁCIU? Ako zamietnuť reklamáciu? Ako riešiť opätovne uplatnenú reklamáciu? Kedy je potrebné vrátiť peniaze? Kedy reklamáciu nemôžete zamietnuť? a veľa iných.

Konzultácie v oblasti reklamácií a obchodných podmienok

Neviete si rady s reklamáciou? Potrebujete nastaviť reklamačný proces vo vašej firme? Konzultáciou vyriešime vaše problémy v oblasti reklamácií.

Čo hovoria klienti?

Výstižne vypracovaný e-book. Veľká pomoc pri riešení reklamácíí, ako sa vyhnúť najčastejším chybám s množstvom dobrých rád.

Margita Zajíčekováwww.babyhracky.sk

A ako ste ma poprosili o referenciu na prácu s vaším dokumentom, tak nemám nič čo by som tam nevedela zvládnuť, práve naopak. Veľmi dobre spracované aj s tými komentármi a citáciami zákonov. Myslím že to máte dostatočne zrozumiteľne spracované a mne to veľmi pomohlo. Našla som tam riešenie aj na iné veci pri ktorých som si nebola istá, či to robím v súlade so zákonom. Takže za mňa veľká vďaka...

Andrea Myjavcováwww.piovra.sk

Ďakujem! EBOOK mi priniesol nielen istotu ako mám postupovať pri riešení reklamácie, ale tiež informácie, o ktorých som ani netušil.

Marek KilianRMT - INTERIER s.r.o.